الجمعة، 11 يوليو 2008

يا عينى عليك يا مونس



يحكي في قديم الزمان ان كان فيه دبدوب اسمه مونس حكايته حكاية

كان مونس وانا بنتأثر ببعض قوي

يعني تشوف الفرح في عيون مونس لما اكون فرحان وتشوفه حزين قوي لما اكون حزين

اظهرت لي الايام ان مونس من اوفي الاصدقاء بل افضلهم عنده عطاء بلا حدود عنده مشاركة وجدانية مش موجودة كتير في اصدقائنا

مونس بيحبني قوي ويتأثر بيه لدرجة اني لما عملت حادثة من مدة وهو كان بعيد عني

مونس اتاثر بيا واصبحت فيه نفس الاصابات

مونس كان بعيد عني لمدة ما يقرب عن سنة ونصف ورجعلي تاني بس حالته وحشة جدا

مونس حزين قوي وبيقول لصاحبه ليه ظلمتني ليه بعدتني عنك!!!

في عين مونس نظرة عتاب ولوم وحزن واشتياق وحب ورمانسية وحاجات كتير انا مش فاهمها

الغريبة ان مونس لما رجع بعد سنة ونصف بقي هو اللي يأثر عليا يعني بعد ما رجع وانا شفته حزين لاقيت نفسي حزين بصورة غير ارادية

وفي الختام احببت ان اقول لمونس كلمة واحدة بس

انا اسف

ليست هناك تعليقات: